podpis elektroniczny

Zestaw BEZ CZYTNIKA obejmuje:

  • Certyfikat podpisu elektronicznego ważny 1 rok lub 2 lata.
  • Kartę procesorową (karta duża lub w formacie karty SIM).
  • Aplikację PEM-HEART Signature do składania i weryfikacji podpisu kwalifikowanego oraz oprogramowanie ENCARD do obsługi karty – do pobrania ze strony WWW.

Zakupiony zestaw należy odebrać osobiście w jednym z Punktów Rejestracji.

W trakcie wizyty, upoważniony przez nas Inspektor ds. rejestracji przygotuje niezbędne dokumenty oraz potwierdzi na podstawie dokumentu (dowód osobisty, paszport lub karta pobytu) tożsamość osoby, której dane mają być zapisane w certyfikacie.

Cała procedura trwa ok. 15 minut. Typowo certyfikat jest ważny od razu po wystawieniu (po wizycie w Punkcie rejestracji).

Przed wizytą w Punkcie rejestracji prosimy o upewnienie się telefonicznie, że w danym momencie będzie obecny upoważniony Inspektor ds. rejestracji.

W przypadku wizyty w Centralnym Punkcie Rejestracji (adres na dole strony), w godzinach otwarcia punktu, nie ma potrzeby wcześniejszego zgłoszenia.

Punkty rejestracji oznaczone jako Mobilny Partnerski Punkt Rejestracji świadczą usługi wystawienia certyfikatu we wskazanym przez klienta miejscu. Koszt usługi dojazdu nie jest wliczony w cenę certyfikatu, prosimy o umawianie się indywidualnie z wybranym Punktem rejestracji.

Zestaw do podpisu elektronicznego pozwala m.in.:

  • na podpisywanie Jednolitego Pliku Kontrolnego (JPK)
  • na podpisywanie dokumentu Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ) w zamówieniach publicznych
  • wysyłać deklaracje ZUS (program Płatnik)
  • kontaktować się z urzędami administracji publicznej (np. sprawozdania e-KRS, e-deklaracja, e-GIODO, UKE)
  • podpisywać urzędową korespondencję z podmiotami administracji publicznej za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej
  • aktualizować Profil Kandydata na Kierowcę (portal OSK)
  • zawierać umowy cywilno-prawne w formie elektronicznej
  • uczestniczyć w aukcjach i przetargach elektronicznych
  • przesyłać dane do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej (GIIF)
  • sporządzać dokumentację medyczną
  • składać dyspozycje bankowe (w bankach honorujących podpis kwalifikowany)
  • składać e-pozwy drogą elektroniczną do e-sądu