UWAGA!!!
Aplikacja rSign by CenCert na Twoim telefonie komórkowym jest zabezpieczona nadanym przez Ciebie kodem PIN. Zalecamy zapisanie kodu PIN w bezpiecznym miejscu, ponieważ my nie mamy do niego dostępu i nie będziemy mogli pomóc, jeśli go zapomnisz. Bez znajomości kodu PIN nie da się odblokować aplikacji mobilnej. Niezbędny jest wtedy zakup nowego podpisu.
Jeśli aplikacja rSign by CenCert prosi Cię o wykonanie kopii zapasowej, nigdy nie pomijaj tego kroku. Koniecznie zapisz kopię zapasową poza telefonem (np. zapisz ją na dysku Google lub wyślij do siebie mailem).
Przy zakupie podpisu rSign podałeś(-aś) numer swojego telefonu komórkowego. Jeśli zmienisz numer telefonu – koniecznie go uaktualnij poprzez aplikację rSign by CenCert.
Odtworzenie podpisu na innym telefonie
Z powodu konieczności zapewnienia najwyższych standardów bezpieczeństwa, do odtworzenia podpisu na innym telefonie potrzebne są wszystkie trzy elementy wymienione poniżej:
- PIN zabezpieczający aplikację rSign by CenCert na poprzednim telefonie,
- aktualna kopia zapasowa, wykonana przez aplikację rSign by CenCert na poprzednim elefonie,
- kod SMS, który wyśle Ci serwer CenCert na numer Twojego telefonu zapisany w naszej bazie.
Jeśli brakuje któregoś z powyższych elementów: nie znasz PINu, nie masz aktualnej kopii zapasowej lub zmieniłeś(-aś) numer telefonu i nie uaktualniłeś(-aś) go w naszym systemie – przeniesienie podpisu na nowy telefon nie będzie możliwe, a my nie będziemy mogli pomóc w jego odzyskaniu. Niezbędny będzie wtedy zakup nowego podpisu.
Do jednego podpisu, w jednym czasie, może być przyporządkowany tylko jeden telefon. Po przeniesieniu podpisu na nowy telefon, aplikacja rSign by CenCert w starym telefonie jest już bezużyteczna i można ją skasować. Dzięki temu masz pewność, że nie ma żadnej kopii aplikacji uruchamiającej Twój podpis, na jakimś innym telefonie.