Komunikaty
W tym miejscu znajdują się ważne informacje. z którymi powinni zapoznać wszyscy Partnerzy.

Komunikaty SMS i inwentaryzacja. — Ostatnio zmodyfikowane 2020-11-06 14:23

Szanowni Partnerzy

W CenCert wdrażamy nowe procedury powiadamiania o zdarzeniach, które mogą wpłynąć na realizację wykonywanych zadań przez Inspektorów ds. rejestracji (w szczególności o naszych pracach serwisowych i awariach).

Jednym z nowych sposobów komunikacji ma być informacja wysyłana przez SMS oraz na email Inspektora. Niestety w naszych bazach nie posiadamy wszystkich numerów telefonów i adresów email do inspektorów.

W związku z tym prosimy o podanie:

  • Firmy,
  • Imienia i  Nazwiska (Inspektora),

oraz jego:

  • Numeru telefonu komórkowego,
  • Adresu email,

Prosimy o przesłanie danych do wszystkich Inspektorów ds. rejestracji w Państwa firmie celu dopisania ich do bazy lub weryfikacji poprawności posiadanych danych.

Jeśli nie chcecie, żebyśmy przesyłali SMSy z takimi informacjami na dany numer telefonu Inspektora, prosimy o zaznaczenia np. tekstem „BEZ SMS” .

Przypominamy również, że minęła data, do której powinna zostać przeprowadzona inwentaryzacja powierzonych kart i czytników. Zwracamy się do Partnerów, którzy jeszcze nie przekazali wymaganych informacji aby jak najszybciej wypełnili i przesłali załączony raport z inwentaryzacji na adres rozliczenia@cencert.pl.

Warszawa 06.11.2020
Zespół CenCert

_______________________________________________________________________

Rozliczenia z CenCert. — Ostatnio zmodyfikowane 2020-10-01 15:58

Szanowni Partnerzy,

Przypominamy, że nasze rozliczenia odbywają się zgodnie z umową partnerską w trybie miesięcznym. W pierwszych dniach miesiąca na podany przez Partnera adres mailowy wysyłany jest automatyczny raport sprzedaży certyfikatów.

Wysłany do Państwa raport zawiera następujące informacje:

  • W treści maila:
    • wysokość gotówki pobranej od klientów w imieniu Enigmy,
    • numer konta, na który należy przekazać pobraną gotówkę,
    • wysokość prowizji z tytułu obsługi klientów indywidualnych,
    • wysokość prowizji z tytułu odnowień online,
    • dane do rozliczeń magazynowych,
  • w załączniku do głównej wiadomości:
    • plik Excel, zawierający szczegółowe, miesięczne zestawienie wystawionych certyfikatów.

Na podstawie tego raportu należy:

  1. przelać przyjętą od klientów gotówkę na konto Enigmy (numer podany w raporcie),
  2. wystawić fakturę prowizyjną dla Enigmy,
  3. fakturę prowizyjną należy wysłać na adres rozliczenia@cencert.pl,
  4. sprawdzić zgodność stanów magazynowych.

Kwoty prowizji wyliczone w raporcie automatycznym nie zawierają prowizji z tytułu sprzedaży realizowanej w trybie „klienta masowego” (CLIMASS).

Prowizje dla operacji klienta masowego wyliczane z innego systemu i dlatego będą przekazane przez nas w odrębnym mailu.

Partnerzy, którzy realizowali takie zlecenia powinni wstrzymać się z wystawieniem faktury do momentu otrzymania drugiego raportu „rozliczenie KM”.

Przypominamy również, że zamówienia na karty i czytniki należy składać na adres rozliczenia@cencert.pl.

W przypadku pytań i wątpliwości dotyczących faktur bądź rozliczeń, prosimy o kontakt mailowy: rozliczenia@cencert.pl

Warszawa 01.10.2020
Zespół CenCert

_______________________________________________________________________

Błędy w obsłudze. — Ostatnio zmodyfikowane 2020-09-18 13:35

Szanowni Partnerzy

Odnotowujemy pojedyncze przypadki nieprawidłowej obsługi Subskrybentów Umów Masowych za pomocą Systemu obsługi klienta masowego potocznie nazywanego CLIMASS, zanim dane tych Subskrybentów zostaną umieszczone w tym systemie.

Przypominamy, że dane Subskrybentów w CLIMASS nie pojawiają się natychmiast po podpisaniu umowy i złożeniu zamówienia. Proces ich wprowadzenia może potrwać od kilku godzin do (w ekstremalnych przypadkach) nawet kilku dni od momentu przekazania danych przez samego Klienta. Za każdym razem CenCert zawiadamia koordynatora po stronie Klienta o wprowadzeniu danych i gotowości wydawania certyfikatów. Dopiero wtedy ich koordynator powinien skierować Subskrybenta do Partnera.

Zdarza się że Subskrybent nie zna tej procedury i zgłasza się do Partnera po certyfikat oczekując natychmiastowej obsługi, zanim jego dane pojawią się w CLIMASS.
W takich przypadkach Partner nie powinien decydować się na ścieżkę „obsługi subskrybenta indywidualnego” ani wprowadzać samodzielnie jego danych do systemu, tylko poinformować Subskrybenta, że nie może go obsłużyć ponieważ jego dane nie są jeszcze dostępne w systemie i poprosić o oczekiwanie do momentu, kiedy koordynator otrzyma potwierdzenie z CenCert.

W opisane sytuacji nie można korzystać ze ścieżki „obsługi subskrybenta indywidualnego”, Korzystanie z takiej procedury w przypadku Subskrybenta CLIMASS jest błędne i spowoduje obciążenie Partnera kwotą za wydany certyfikat z której będzie musiał się rozliczyć z CenCert!

Ścieżka „obsługi subskrybenta indywidualnego” służy TYLKO do sytuacji, gdy Partner wydaje Klientowi Protokół przekazania, na którym widniej kwota rzeczywiście pobranej od niego gotówki (lub płatności kartowej) co zostaje odznaczone w naszych rozliczeniach i stanowi podstawę do domagania się przekazania tej kwoty.

Nie można wydać subskrybentowi potwierdzenia dokonania płatności w POK i nie przyjąć od niego zapłaty w postaci gotówki lub płatności kartą! Takie działanie powoduje, że pojawiające się w systemach zapisy i dane są nierzetelne bo dokumentują zupełnie inne czynności niż te, które zostały wykonane.

Proszę pamiętać, że wyjaśnianie i korygowanie takich sytuacji jest bardzo trudne oraz czasochłonne i może skutkować obciążeniem Partnera mimo, że nie pobrał gotówki. Rozliczenia CenCert z Partnerami są procesem złożonym więc unikajmy sytuacji komplikujących je jeszcze bardziej.

Warszawa 18.09.2020
Zespół CenCert

_______________________________________________________________________

Szkolenia
W tym miejscu znajdują się materiały ze szkoleń dla Partnerów.
Pobierz
W tym miejscu znajdują pliki do pobrania zawierające materiały marketingowe, do wykorzystania przez Partnera oraz inne przydatne pliki.
Kontakty
W tym miejscu znajdują się przydatne kontakty.